Statistieken van Mozaïek over de tijd

Klant sinds 2021!

Klant sinds 2021!

Hoogste respons: 71%

Hoogste respons: 71%

Opdrachtverlenging dankzij rapportages

Opdrachtverlenging dankzij rapportages

Waarom kiest Mozaïek voor Ervaringwijzer?

Mozaiek Welzijn wil voortdurend hun dienstverlening verbeteren om nog beter te kunnen inspelen op de behoeften van de doelgroepen. Ervaringwijzer is hierbij een essentieel middel om de tevredenheid of juist de ontevredenheid te meten. Daarnaast levert het ook resultaten wat betreft samenwerkingen met de opdrachtgevers. "Zo heeft een recente enquête, waarvan de resultaten zeer doorslaggevend waren, geleid tot de verlenging van een contract met een opdrachtgever voor nog eens 3 jaar!" - Amber Hartemink, Jongerenwerker & -coach

Mozaïek Welzijn geeft Ervaringwijzer :

Een 8 voor professionaliteit

"Onze verwachtingen zijn overtroffen met de professionele aanpak en dienstverlening."

Een 8 voor professionaliteit

Een 7 voor ontzorgen

"Wij zijn zeker geholpen met ontzorgen, hoewel er nog ruimte is voor verbetering."

Een 7 voor ontzorgen

Een 8 voor ondersteuning

"Wij zijn uitstekend ondersteund, vooral bij het opstellen van vragenlijsten en dat waarderen we enorm."

Een 8 voor ondersteuning

Top functionaliteiten voor het succes van Pulse:

De App

Eenvoudig vragenlijsten versturen en invullen via WhatsApp. Zo kunnen alle medewerkers zelf met een klik op de knop versturen.

Live uitvragen op tablet

Dankzij de tablet versie is het mogelijk om de vragenlijst live af te spelen op locatie. Dat scheelt ook weer uitnodigingen versturen!

De vragenlijsten van Mozaïek Welzijn

• Jongerenwerk • Voor- en vroegschoolse educatie • Participatie organisaties • Coaching • Groepsactiviteiten

Voorbeeld vragenlijst van Mozaïek Welzijn

Starten zonder voorkennis!? Klik op de knop hieronder

Samen Wijzer Worden?