Ervaringwijzer helpt je jouw publiek leren kennen
Ieder onderdeel van Ervaringwijzer is ontworpen om jouw museum te toetsen bij de bezoeker. Met het onderdeel Afdelingen is het mogelijk om een structuur te creëren in verschillende locaties of typen bezoekers. Voeg Ervaringwijzer automatisch toe aan uw online ticketverkoop. Of vraag op locatie naar de mening van je bezoeker met onze touchscreen servicezuil.
Onderdelen waar Ervaringwijzer het museum bij kan helpen
Inclusie en toegankelijkheid
Bereikbaar voor iedereen
Als uithangbord van onze cultuur is het van belang dat het voor niemand een uitdaging is om bij jullie binnen te komen. Het is ook belangrijk dat de presentatie aansluit bij de diversiteit van het publiek. Met Ervaringwijzer onderzoek je eenvoudig verschillende doelgroepen.
Presentatiebeleid
Nieuwe digitale toevoegingen
Toets snel of je de nieuwe presentatiemogelijkheden het gewenste effect hebben. Denk hierbij aan online content en digitale interacties tijdens de museumroute. Omdat wij onze eigen software maken koppel je kwaliteitsonderzoeken eenvoudig met je nieuwe presentatiebeleid.
Educatiebeleid
Leer van leerlingen
Als museum draag je ook bij aan onderwijs. Vaak komen jongere doelgroepen langs om ook iets op te steken over ons land of de wereld. Dit is een belangrijke taak. Ervaringwijzer heeft een effectieve benadering voor jongere doelgroepen.
Lees hier onze blog over de Museumnorm 2020