Waarom Irado kiest voor laagdrempelig en compleet onderzoek
Versterken van klantrelaties, proces optimalisatie en het creëren van een prettige werkomgeving. Ontdek hoe Irado samen met Ervaringwijzer werkt aan tevreden klanten en medewerkers.
8000+ uitnodigingen
Via de favoriete methode verstuurd
1 dag
Binnen één dag al reacties
74% respons
Met relevante antwoorden
Waarom kiest Irado voor Ervaringwijzer?
Irado gebruikt Ervaringwijzer voor meerdere onderzoeken. Gebruiksvriendelijkheid, ontzorging en persoonlijke ondersteuning spelen hierbij een grote rol.
‘’We hebben een aantal verschillende aanbieders vergeleken en eigenlijk was Ervaringwijzer voor ons de meest laagdrempelige optie. Waarbij je het meest complete pakket krijgt voor wat je ervoor betaalt.
Je krijgt heel veel ondersteuning, en je kan zoveel onderzoeken doen als je maar wilt en dat is een groot voordeel. Zo kunnen we ook meerdere snelle kleine onderzoekjes uitvoeren.
Als je iets wilt uitvragen, kan je het gemakkelijk en laagdrempelig inrichten en meteen aan de slag. Terwijl bij andere aanbieders er betaald moet worden per onderzoek en ook iedere keer als je om assistentie vraagt.
Wij verkopen geen producten dus wij verrichten andere soorten onderzoek dan andere commerciële partijen. Wij hebben daar goed naar gekeken wat het beste bij ons past en daar kwamen we al snel uit op Ervaringwijzer.’’
- Christa Janse, communicatieadviseur bij Irado
Deze onderzoeken doet Irado met Ervaringwijzer
Medewerkerstevredenheidsonderzoek
Irado waardeert het personeel en streeft naar een optimale werkomgeving. Door feedback te vragen en te luisteren naar het personeel, verbetert Irado de werksfeer en vergroot het de loyaliteit van medewerkers.
Het identificeren en aanpakken van pijnpunten zorgt voor een prettige werkomgeving en bevordert een productieve en harmonieuze werkcultuur bij Irado.
Klanttevredenheidsonderzoek
Door naar de stem te luisteren van de klant stelt Irado de verwachten, tevredenheid en de loyaliteit van klanten vast. Het doel van deze onderzoek is dus uiteindelijk om de relatie met de klant te waarborgen en continu te verbeteren.
Deze functies van Ervaringwijzer gebruikt Irado
''Wij kunnen makkelijk zelf de onderzoeken maken en als we er echt niet uitkomen, kunnen we gelukkig om hulp vragen. En die krijgen we ook altijd heel snel!
Het is superfijn dat je niet elke keer zelf een onderzoek moet neerzetten, maar dat je ook gebruik kunt maken van de bestaande onderzoeken uit de bibliotheek. Daarbij zijn de rapporten zijn overzichtelijk, je kan moeiteloos meteen zien wat je gemeten hebt met de resultaten.''
"Het is superfijn dat je niet elke keer zelf een onderzoek moet neerzetten maar dat je ook gebruik kunt maken van de bestaande onderzoeken uit de bibliotheek." - Christa Janse, communicatieadviseur bij Irado
Voorbeeld van een vragenlijst over Irado
Verzamel voortaan eenvoudig en efficiënt antwoorden op al jouw vragenlijsten met één simpel onderzoeksplatform.
Een 8 voor gebruiksvriendelijkheid
''Wij vinden het prettig werken''
Een 9 voor ontzorgen
''De medewerkers van Ervaringwijzer zijn altijd bereid om te helpen en reageren ook super snel.''
Een 9 voor ondersteuning
''Wij zijn er gewoon hartstikke tevreden over, heel fijn om mee te werken.''
Christa Janse
Communicatieadviseur
Krijg gegarandeerd de hoogste respons op jouw vragenlijsten
Onderzoeken via bureaus geven vaak niet genoeg inzicht om jouw organisatie te verbeteren. Met ons onderzoeksplatform verstuur je vragenlijsten in verschillende talen én automatische herinneringen. Zo kun je toewerken naar een respons van wel 83%.
Vertrouwd door organisaties zoals die van jou
Lees wat anderen zeggen over ons onderzoeksplatform.
Jolanda Spoelstra
Delft Support
Christa Janssen
Irado
A. van Rijsbergen
Gemeente Houten
Brigit den Hartog en Anouk Robben
Stichting Pulse
John Boes
Radar Advies
Amber Hartemink
Mozaïek Welzijn