Van handmatig turven naar digitaal gemak voor Stichting Pulse
Sterk in welzijn: dat is waar Stichting Pulse voor staat. Voor het verbeteren van hun dienstverlening betrekken zij jongeren, ouderen, vrijwilligers en medewerkers bij hun onderzoek met Ervaringwijzer.
65+ vragenlijsten
Met de juiste verzendmethode verstuurd
83% hoogste respons
Met relevante antwoorden
7.3 gemiddeld cijfer
Een indrukwekkend rapportcijfer
Waarom kiest Pulse voor Ervaringwijzer?
Ouderwets met het handje turven en inkloppen, de verschillende onderzoeken liepen destijds letterlijk in de papieren. Deze tijdrovende, kostbare en ingewikkelde manier van onderzoek was een belangrijke reden dat Stichting Pulse op zoek ging naar een organisatie die onderzoek weer toegankelijk maakt.
Stichting Pulse is net als andere welzijnsorganisatie verplicht om tweejaarlijks cliënttevredenheidsonderzoek te houden onder hun cliënten. Zelf kiest Stichting Pulse om dat zelfs elk jaar te doen. Ze vinden het belangrijk om wensen en tevredenheid van hun cliënten te meten en te implementeren binnen hun organisatie. Ervaringwijzer is daarbij onmisbaar.
Het onderzoeksplatform biedt Stichting Pulse een makkelijke manier van onderzoeken, zowel voor de medewerker als voor de respondent.
Top functionaliteiten voor het succes van Pulse:
Organogram
Dank zij de organogram functionaliteit zijn de prestaties van de hele Pulse Boom inzichtelijk met minimale inzet.
Personalisatie
De huisstijl van Stichting Pulse is overal doorgevoerd waardoor alle respondenten, van cliënt tot medewerker, een vertrouwde vragenlijst ontvangen wat de respons aanzienlijk verhoogd.
Vertalen
Stichting Pulse heeft een diverse doelgroep met vele etniciteiten. Handig om de vragenlijst in het Arabisch te hebben, terwijl de antwoorden in het Nederlands worden weergeven.
Deze onderwerpen meet Pulse continu
- Medewerkerstevredenheid
- Vrijwilligerstevredenheid
- Naschoolse activiteiten
- Samenwerkende organisaties
- Individuele begeleiding
- Groepsactiviteiten
- Taal
- Mantelzorg
- Buurtsportcoaches
- Financiën
- Repaircafé
- Stages
- Jongerenwerk
Voorbeeld vragenlijst van Stichting Pulse
{{cta}}
Verzamel voortaan eenvoudig en efficiënt antwoorden op al jouw vragenlijsten met één simpel onderzoeksplatform.
Een 8 voor professionaliteit
‘’Het team van Ervaringwijzer gaat zeer professioneel te werk.’’
Een 8 voor ontzorgen
‘’Wij worden ontzorgd, zeker vergeleken met andere onderzoekbureaus of tools die wij eerder hadden!’’
Een 9 voor ondersteuning
‘’Je wordt altijd snel en fijn geholpen door de medewerkers.’’
Brigit den Hartog en Anouk Robben
Medewerkers sociale activering
Krijg gegarandeerd de hoogste respons op jouw vragenlijsten
Onderzoeken via bureaus geven vaak niet genoeg inzicht om jouw organisatie te verbeteren. Met ons onderzoeksplatform verstuur je vragenlijsten in verschillende talen én automatische herinneringen. Zo kun je toewerken naar een respons van wel 83%.
Vertrouwd door organisaties zoals die van jou
Lees wat anderen zeggen over ons onderzoeksplatform.
Jolanda Spoelstra
Delft Support
Christa Janssen
Irado
A. van Rijsbergen
Gemeente Houten
Brigit den Hartog en Anouk Robben
Stichting Pulse
John Boes
Radar Advies
Amber Hartemink
Mozaïek Welzijn