Van handmatig turven naar digitaal gemak voor Stichting Pulse

Sterk in welzijn: dat is waar Stichting Pulse voor staat. Voor het verbeteren van hun dienstverlening betrekken zij jongeren, ouderen, vrijwilligers en medewerkers bij hun onderzoek met Ervaringwijzer.

5.0

Deze successen behaalde Stichting Pulse met Ervaringwijzer

65+ vragenlijsten

Met de juiste verzendmethode verstuurd

83% hoogste respons

Met relevante antwoorden

7.3 gemiddeld cijfer

Een indrukwekkend rapportcijfer

Waarom kiest Pulse voor Ervaringwijzer?

Ouderwets met het handje turven en inkloppen, de verschillende onderzoeken liepen destijds letterlijk in de papieren. Deze tijdrovende, kostbare en ingewikkelde manier van onderzoek was een belangrijke reden dat Stichting Pulse op zoek ging naar een organisatie die onderzoek weer toegankelijk maakt.

Stichting Pulse is net als andere welzijnsorganisatie verplicht om tweejaarlijks cliënttevredenheidsonderzoek te houden onder hun cliënten. Zelf kiest Stichting Pulse om dat zelfs elk jaar te doen. Ze vinden het belangrijk om wensen en tevredenheid van hun cliënten te meten en te implementeren binnen hun organisatie. Ervaringwijzer is daarbij onmisbaar.

Het onderzoeksplatform biedt Stichting Pulse een makkelijke manier van onderzoeken, zowel voor de medewerker als voor de respondent.

Top functionaliteiten voor het succes van Pulse:

Organogram

Dank zij de organogram functionaliteit zijn de prestaties van de hele Pulse Boom inzichtelijk met minimale inzet.

Personalisatie

De huisstijl van Stichting Pulse is overal doorgevoerd waardoor alle respondenten, van cliënt tot medewerker, een vertrouwde vragenlijst ontvangen wat de respons aanzienlijk verhoogd.

Vertalen

Stichting Pulse heeft een diverse doelgroep met vele etniciteiten. Handig om de vragenlijst in het Arabisch te hebben, terwijl de antwoorden in het Nederlands worden weergeven.

Deze onderwerpen meet Pulse continu

  • Medewerkerstevredenheid
  • Vrijwilligerstevredenheid
  • Naschoolse activiteiten
  • Samenwerkende organisaties
  • Individuele begeleiding
  • Groepsactiviteiten
  • Taal
  • Mantelzorg
  • Buurtsportcoaches
  • Financiën
  • Repaircafé
  • Stages
  • Jongerenwerk

Voorbeeld vragenlijst van Stichting Pulse

{{cta}}

Klaar met de kosten en chaos van onderzoeksbureaus?

Verzamel voortaan eenvoudig en efficiënt antwoorden op al jouw vragenlijsten met één simpel onderzoeksplatform.

Stichting Pulse beoordeelt Ervaringwijzer met

Een 8 voor professionaliteit

‘’Het team van Ervaringwijzer gaat zeer professioneel te werk.’’

Een 8 voor ontzorgen

‘’Wij worden ontzorgd, zeker vergeleken met andere onderzoekbureaus of tools die wij eerder hadden!’’

Een 9 voor ondersteuning

‘’Je wordt altijd snel en fijn geholpen door de medewerkers.’’

"Wij gebruiken Ervaringwijzer om onze inwoners en cliënten te vragen hoe tevreden ze zijn over onze hulp en die van vrijwilligers. Hiervoor gebruiken we verschillende opties voor onze doelgroepen. Dit is voor ons als Welzijnsorganisatie heel passend."

Brigit den Hartog en Anouk Robben

Medewerkers sociale activering

Krijg gegarandeerd de hoogste respons op jouw vragenlijsten

Onderzoeken via bureaus geven vaak niet genoeg inzicht om jouw organisatie te verbeteren. Met ons onderzoeksplatform verstuur je vragenlijsten in verschillende talen én automatische herinneringen. Zo kun je toewerken naar een respons van wel 83%.

Vertrouwd door organisaties zoals die van jou

Lees wat anderen zeggen over ons onderzoeksplatform.

"Ik ben heel tevreden. Ervaringwijzer is een gebruiksvriendelijke tool en er wordt proactief en snel met ons meegedacht."

Jolanda Spoelstra

Delft Support

"We hebben een aantal verschillende aanbieders vergeleken en eigenlijk was Ervaringwijzer voor ons de meest laagdrempelige optie. Waarbij je het meest complete pakket krijgt voor wat je betaalt."

Christa Janssen

Irado

"Ik heb twee keer een enquête uitgevoerd. De resultaten zijn tussendoor goed in te zien en aan het eind kan ik goede conclusies trekken."

A. van Rijsbergen

Gemeente Houten

"Wij gebruiken Ervaringwijzer om onze inwoners en cliënten te vragen hoe tevreden ze zijn over onze hulp en die van vrijwilligers. Hiervoor gebruiken we verschillende opties voor onze doelgroepen. Dit is voor ons als Welzijnsorganisatie heel passend."

Brigit den Hartog en Anouk Robben

Stichting Pulse

"De tool is makkelijk toegankelijk, beperkt in omvang en eenvoudig te gebruiken. Momenteel voeren we één soort onderzoek uit, dat twee keer per jaar wordt gehouden en via e-mail wordt verstuurd."

John Boes

Radar Advies

"Een van onze recente enquêtes heeft geleid tot een contractverlening met een opdrachtgever van nog eens 3 jaar. Dit hebben we te danken aan de doorslaggevende resultaten."

Amber Hartemink

Mozaïek Welzijn