Welzijnsorganisatie Mozaïek Welzijn bereikt haar doelgroep met Ervaringwijzer

Een welzijnsorganisatie helpt alle mensen van alle leeftijden bij het bereiken van hun doelen. Nagaan of dit ook altijd lukt, is met Ervaringwijzer een stuk simpeler geworden.

5.0

Deze successen behaalde Mozaïek Welzijn met Ervaringwijzer

Sinds 2021

Al jaren klant

71% hoogste respons

Met relevante antwoorden

Contractverlengingen

Opdrachtverlenging dankzij rapportages

Waarom kiest Mozaïek voor Ervaringwijzer?

"Mozaiek Welzijn wil voortdurend hun dienstverlening verbeteren om nog beter te kunnen inspelen op de behoeften van de doelgroepen. Ervaringwijzer is hierbij een essentieel middel om de tevredenheid of juist de ontevredenheid te meten.

Daarnaast levert het ook resultaten wat betreft samenwerkingen met de opdrachtgevers. Zo heeft een recente enquête, waarvan de resultaten zeer doorslaggevend waren, geleid tot de verlenging van een contract met een opdrachtgever voor nog eens 3 jaar!"

- Amber Hartemink, Jongerenwerker & coach

Top functionaliteiten voor het succes van Mozaïek:

De App

Eenvoudig vragenlijsten versturen en invullen via WhatsApp. Zo kunnen alle medewerkers zelf met een klik op de knop versturen.

Live uitvragen op tablet

Dankzij de tablet versie is het mogelijk om de vragenlijst live af te spelen op locatie. Dat scheelt ook weer uitnodigingen versturen!

De vragenlijsten van Mozaïek Welzijn

  • Jongerenwerk
  • Voor- en vroegschoolse educatie
  • Participatie organisaties
  • Coaching
  • Groepsactiviteiten

Voorbeeld vragenlijst van Mozaïek Welzijn

{{cta}}

Klaar met de kosten en chaos van onderzoeksbureaus?

Verzamel voortaan eenvoudig en efficiënt antwoorden op al jouw vragenlijsten met één simpel onderzoeksplatform.

Mozaïek Welzijn beoordeelt Ervaringwijzer met

Een 8 voor professionaliteit

"Onze verwachtingen zijn overtroffen met de professionele aanpak en dienstverlening."

Een 7 voor ontzorgen

"Wij zijn zeker geholpen met ontzorgen, hoewel er nog ruimte is voor verbetering."

Een 8 voor ondersteuning

"Wij zijn uitstekend ondersteund, vooral bij het opstellen van vragenlijsten en dat waarderen we enorm."

"Een recente enquête, waarvan de resultaten zeer doorslaggevend waren, heeft geleid tot de verlenging van een contract met een opdrachtgever voor nog eens 3 jaar!

Amber Hartemink

Jongerenwerker & -coach

Krijg gegarandeerd de hoogste respons op jouw vragenlijsten

Onderzoeken via bureaus geven vaak niet genoeg inzicht om jouw organisatie te verbeteren. Met ons onderzoeksplatform verstuur je vragenlijsten in verschillende talen én automatische herinneringen. Zo kun je toewerken naar een respons van wel 83%.

Vertrouwd door organisaties zoals die van jou

Lees wat anderen zeggen over ons onderzoeksplatform.

"Ik ben heel tevreden. Ervaringwijzer is een gebruiksvriendelijke tool en er wordt proactief en snel met ons meegedacht."

Jolanda Spoelstra

Delft Support

"We hebben een aantal verschillende aanbieders vergeleken en eigenlijk was Ervaringwijzer voor ons de meest laagdrempelige optie. Waarbij je het meest complete pakket krijgt voor wat je betaalt."

Christa Janssen

Irado

"Ik heb twee keer een enquête uitgevoerd. De resultaten zijn tussendoor goed in te zien en aan het eind kan ik goede conclusies trekken."

A. van Rijsbergen

Gemeente Houten

"Wij gebruiken Ervaringwijzer om onze inwoners en cliënten te vragen hoe tevreden ze zijn over onze hulp en die van vrijwilligers. Hiervoor gebruiken we verschillende opties voor onze doelgroepen. Dit is voor ons als Welzijnsorganisatie heel passend."

Brigit den Hartog en Anouk Robben

Stichting Pulse

"De tool is makkelijk toegankelijk, beperkt in omvang en eenvoudig te gebruiken. Momenteel voeren we één soort onderzoek uit, dat twee keer per jaar wordt gehouden en via e-mail wordt verstuurd."

John Boes

Radar Advies

"Een van onze recente enquêtes heeft geleid tot een contractverlening met een opdrachtgever van nog eens 3 jaar. Dit hebben we te danken aan de doorslaggevende resultaten."

Amber Hartemink

Mozaïek Welzijn